Skip to content

長實賣波老道豪宅的三個啟示

由香港首富李嘉誠建立的長實集團,一舉一動都被視為經濟寒暑表。就像早幾年賣香港資產如中環中心,就被視為撤資。最近長實又有一單觸目的交易,就是將半山波老道豪宅的餘下的百多個單位,一次過用208億元賣給外國基金,很多人因此演譯為:「誠哥睇淡後市」,然後就說香港樓市見頂好危險。今次就跟大家分析,長實賤賣豪宅有乜啟示。

一般人想法是,買就是睇好,賣就是睇淡!少年,你太年輕了!

賣樓…不一定睇淡後市,最重要是下一步做甚麼!

正如筆者自己與不少學員,現在都有放盤,看淡嗎?當然不是啦!只是部份持貨已過SSD,鎖定利潤換貨而已,買乜都諗好!

長實低價奪大欖地皮

當然,亦不能排除誠哥是睇淡後市,他的眼光一向神準,近年最為人津津樂道的要數2017年402億沽售中環中心大部份業權,其後寫字樓市場也經歷了一次跌浪。今次是否看淡呢?就要看套現之後有甚麼大動作了。

如果轉戰海外,撤資,那是睇淡!不過睇佢最近沽貨,其實英國物業都沽唔少,又唔見大家話佢睇淡英國喎!如果轉而在香港買地,那是換貨!尋找回報更高的投資機會而已。講真而家通街平貨,稍有經驗的投資者,都會諗吓有冇換貨機會啦!

事實上,就在長實賣波老道豪宅不久,就有新聞報道長實用46億元中標屯門大欖住宅地皮,以項目最高樓面面積計算,每呎樓面地價約3522元,比早前市場下限呎價約3700元還要低,這絕對是執平貨的舉動。又或者長實只是看淡豪宅,但看好平民住宅市場呢﹗但這新聞卻甚少人提及分析,只是單邊放大平賣豪宅。

平賣三成 利潤仍然可觀

又有網友說,誠哥平賣喎,比之前平了不少!
根據報章報導,今次這宗成交估計獲得收益約63億元,即是這批貨的成本約145億元,利潤超過43%!即是甚麼概念,就等如你買了一個500萬的單位,幾年後有人用715萬跟你買,賣唔賣?熟悉我們的朋友都知道,我們的團隊自己都有做收購重建,了解發展商的計算方式,一般地產發展項目的合理利潤是30%,今次賣出價雖然比之前平,但利潤仍然遠比標準合理利潤高。

很多人說誠哥劈價睇淡,到底平了多少?這個項目之前賣了33伙,平均呎價由6.9萬至特色單位天池屋13.9萬都有,有專家評估拉勻計今次大約平了三成。

首先,現在樓市受加息影響,全港都跌,賣價比之前低是肯定。再加上,今次是152個單位加242個車位的大手成交,怎可能跟買1個單位相比呢?2億與208億相差超過100倍,就正如你賣衫,有客人一次過跟你買100件,你都會打折啦!又或者應該是批發價,比零售價平是必然的,是理所當然的吧!

想賺盡 反而錯失時機

又有網友說,遲點賣價錢更高嘛,肯定睇淡啦!
在一般人眼中,投資就是要賺到盡,沽貨要最高位,買貨要最低位,可惜貪字得個貧,很多人就是因為想賺盡,總是觀望,總是等等等,到樓價轉勢才來後悔,甚至連樓都買唔到!到最後仰天長歎,早知就乜乜乜啦!

記住…冇得賺盡架!我之前都試過一次,有個單位2015年的時候放盤,因為想賺盡,錯過咗高位,樓市下跌,最後租多咗兩年才賣,賣多幾十萬,但如果我2015年平幾十萬賣咗,2016年大跌市我可以再買多兩至三間,可以賺多幾百萬,後悔不已!這個故事亦是我們的地產投資實戰班裡面,一個重要的反面教材,只要計啱數,高於合理利潤就可以了,把握時機,比單次賺盡賺得更多!

不要用自己有限的思維,去量度高手無限的可能!
就算係,都應該全面啲客觀啲丫,例如今次呢單Deal,誠哥賣給新加坡的基金,就單純說誠哥睇淡後市,樓市冇得救。點解又唔講吓,新加坡基金睇好後市,大舉掃貨呢?又唔睇吓誠哥之後會唔會掃地皮呢?這就是先入為主Bias,分析不夠客觀理智,就會錯過很多機會。

最全面及實戰的物業投資課程

報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook  和 YouTube Live
請讚好及訂閱 「第一桶金」
Facebook專頁 及 YouTube 頻道 

關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth