Skip to content

遲兩年買樓平啲 錯覺﹗與其呆等 直接講價更實際

讀者來信

本人曾經有過物業,可惜在2017年,見樓價升得高,於是就把單位賣了,原本計劃是先租地方住一、兩年,待樓價跌的時候再買回來,賺取差價,可惜事與願違,之後樓價雖有起起伏伏,但就未返回當年自己賣樓的價錢,所以一直上唔番車,這就是落錯車吧。

今年樓價終於大幅回落,距離當年賣樓的價錢不遠了,我想買番層樓,但家人很反對,話現在只是跌市開始,未來又處加息週期,再等多兩年好啲,樓價有機會跌兩成甚至更多。經過上次的教訓,真的猶豫,遲兩年買係咪真係會平啲呢?是否應該等多兩年?
by Danny

覆讀者來信

很多朋友都有這個疑問,筆者的答案是…點解要等呢?
最近樓市成交冰封,其中一個原因想買樓的人的在…等!

舉例說,物業A市值450萬,高峰期搶到500萬…
現在回落至450萬,其實冇乜點平過,只係回到正常水平而已。

假設跌市持續,兩年後物業A樓價可能跌到400萬,比高峰期平兩成;甚至可能跌到350萬,比高峰時平三成。所以就形成了「遲買會更平」的信念。

跌市時 總覺會跌更多

最差情況是,任何時候都覺樓價會更平。

跌市的時候,買家信心脆弱,跌到450萬,就會想…會唔會跌到400萬呢?跌到400萬,就會想…會唔會跌到350萬呢?就算真係跌到350萬,就會想會唔會跌到300萬…甚至250萬呢?

無論跌幾多,他們都會想,會唔會跌得更低,都係唔敢買。這就是為甚麼2008年、2003年的時候,樓價那麼便宜,仍然不敢買的主要原因之一。

唔好介意筆者講得絕,心態不改,無論樓價高低,呢世都買唔到!

新樓或者要等,然而在二手市場,等甚麼?何不直接講價?
以上述的例子為例,你先要問自己,覺得這個單位,兩年後會跌到幾多?例如你估計兩年後大約跌到350萬。一般人的思維是等兩年,等兩年,兩年後它會自自然然地跌到350萬,然後就買了它,從此過著幸福快樂的生活。

沒有人能捉到底部

問題是…如果你估錯呢?如果未跌到350萬,例如跌到380萬、370萬就已經反彈,重上400萬以上呢?豈不是錯過了一個絕佳的上車機會?

投資者通常都會主動出擊,趁市況淡靜,直接就跟業主講價。
例如你估計兩年後會跌到350萬,直接去還這個價,如果真係買到,跟預期兩年後的價沒分別,還等甚麼?

當然世事未必會咁完美,最終可能370萬、380萬成交,最少你真係以平價買到,最少唔使忐忑不安地等兩年,最少呢兩年唔使交租,何樂而不為呢?沒有人知道幾時先係真正見底,低位通常是事後才知道。

最全面及實戰的物業投資課程

報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook  和 YouTube Live
請讚好及訂閱 「第一桶金」
Facebook專頁 及 YouTube 頻道 

關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth