Skip to content

買樓不等於買樓市 如何尋找抗跌力強的物業?

有朋友最近經常睇樓,想趁樓價下跌買番間上車,唔使再租人地方住。但又擔心買完之後樓價會繼續下跌,所以都係得個睇字,遲遲唔敢出手。於是他前來問筆者,覺得後市會唔會繼續下跌?如何揀選有抗跌力的物業?

股市有所謂…炒股不炒市,其實樓市亦是一樣!

大屋苑易受氣氛影響

在散戶眼中,買樓等於買樓市,經常都會問後市點睇,筆者每日都答幾次,散戶以為所有樓都跟大市走,大市升物業就升,大市跌物業就跌。大屋苑透明度高,確實較容易受氣氛影響,尤其是指標屋苑,如沙田第一城等,幾乎跟大市同步。

在資者眼中,買樓絕不等於買樓市,很多物業都是獨特的,不一定跟大市走,大市跌,你買的可以唔跌,甚至倒升,大市升,不代表你的物業會升,甚至倒跌,早年買入日出康城的朋友,必定感同身受,出面升到膨膨聲,自己的物業只有「保值」。

有發展的地區 物業抗跌力特別強

物業會否有抗跌力,其中一個重要元素…前景!
有前景、有將來的物業,即使大市跌,亦可以對沖!

筆者在2005年底上車,當時港島西的舊樓簡直係爛銅爛鐵,建築呎價才2000元,平過新界!西港島線落實之後,升到膨膨聲,外面升五成,佢就升一倍,外面升一倍,佢就升兩倍,當年以106萬買入,實用面積380多呎,樓齡逾30年的全海景單位,高峰期賣500萬!當年金融海嘯外面急跌三成,港島西的物業只微跌一成!

散戶都期望樓價大跌,一廂情願而已!
同愛情一樣,買賣係雙方面的,問過業主未呢?
你試吓走去一啲正在起鐵路的區域,嚇吓業主:「跌啦!快啲劈價賣啦!」
大部份業主都會氣定神閑:「我又唔係等錢洗,等通車先啦﹗做乜而家劈價賣俾你先?」

業主如何計數盤放價值

有數得計…樓市下跌幅度 VS 地區增值幅度

舉例,某舊區即將有地鐵通車,現時實用呎價10,000元;
若通車由於地區值,預期實用呎價升兩成,即12,000元;
若到時樓價下跌兩成,即是12,000元 X 0.8 = $9,600;
業主放盤時心裡都是計條數。

如何發掘有潛力區域?

可能又有人會問:「點知邊度有前景?」
係你自己冇做功課啫,其實好多基建項目,政府已經有晒諮詢,近年落成的有西港島線、南港島線、沙中線、高鐵線、港珠澳大橋。

仍在發展或即將發展的有啟德發展計劃、北部都會區、屯門南延線…已經有晒網站啦!

好多重建區,拆樓拆到膨膨聲,大角咀、深水埗、長沙灣、土瓜灣、觀塘…地盤圍晒板啦!唔通打開個手袋,啲錢就會响天度跌落嚟咩?想賺錢就要用心發掘!

最全面及實戰的物業投資課程

報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook  和 YouTube Live
請讚好及訂閱 「第一桶金」
Facebook專頁 及 YouTube 頻道 

關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth