Skip to content

月入 6 萬小家庭有自住樓…高位套現、拆名,中港兩地 1 間變 4 間!

讀者:聯名持有一自住樓,市值約 600 萬,欠銀行約 100 萬,夫婦倆月入共 6 萬多,如何資產倍增呢?… 筆者:趁高位轉按、拆名,香港買兩間,識得運用資金,大陸買兩間都仲得…

讀者來信

Anthony Sir你好,我和太太想買多個單位收租,原本想等平啲買,但見樓市旺到爆,個個新盤打晒蛇餅,應唔應該再等吓呢?我們聯名持有一自住樓,早年200多萬買回來,現市值近600萬,尚欠銀行不到100萬,我月入4萬幾,太太月入2萬幾,應該賣咗佢換貨好好,定轉按好?點樣部署可以倍增資產呢?

回覆讀者來信

以閣下的情況,可以先套現,不急買。
新盤與二手,其實是兩個世界。
新盤旺,不等如二手旺!

買二手樓,你的對手是小業主。買新樓,你的對手是發展商。
小業主賣樓,除了代理,最多在放盤網站、報紙登個廣告,發展商賣樓可不同,尤其是大盤,廣告宣傳舖天蓋地,除了媒體廣告、報導,還有數以萬計的代理落力推銷。發展商亦有強勁銷售策略,例如最近經常用到的一招…叫高低開,未開價前,講到好有信心,以更優質地段作參考價,例如深水埗參考奧運站,啟德參考九龍站等,讓買家預期開價會貴,到真正開價,首批單位會有少量以震撼價開售,令買家雙眼發光,腎上腺素上升,瘋狂搶購。到第二批、第三批再按情況加價,有些甚至加價高達兩成以上,震撼低價加到變震撼高價,所謂當局者迷,買家亦受落。

除了宣傳及銷售策略,最殺食的當然還有高成數按揭。
相信盲都睇到!唔明點解政府視若無睹!…大部份新盤都有提供備用一按、備用二按,有些新盤甚至推出呼吸Plan,吸氣、呼氣…搞掂!借!買二手樓,600萬以上又要4成或以上首期,借按揭又要壓力測試,新樓隨時可以借到8成,邊有得揀?好多人都話多新供應會令樓價降溫,現在看看新盤市場,似乎又未必,個個新盤都會造勢,反而拉升了附近的樓價。

以上種種因素,都令買家湧向一手市場,做成樓市旺爆的假象。
其實在二手市場,成交甚為淡靜,不少朋友放盤,放了幾個月都無人問津。不過因為政策扭曲,最敗筆的是第二套房15% 印花稅,業主驚賣咗買唔番,個個都唔放盤,就算放都要高價先賣,今天市場順風順水仍然頂得住,遲啲外圍因素有變就唔敢包。

你的物業並非最搶手類別,短期內未必可以以高價賣出!
不如先趁高人卜廿位套現,然後運用資金倍增資產!

不如兩手準備,趁估價高轉按套現,順便拆名。意思是你太太將聯名單位的一半業權轉讓給你,太太有名額可以再伺機多買一個單位收租。就當你的單位市值600萬,轉按最多借8成,即480萬,套現300多萬。你太太雖然收入不多,但可考慮買連租約盤,做5成按揭,租金收入打折後可計算在內,可買400萬以下物業。
預算如此,但不必現在買,現在是樓價處於高峰,你們已經有自住樓,有本錢多等一會,可以將這部份先放在按揭掛勾高息戶口等候機會。
 
一間自住,再買個細單位收租,兩夫婦名額用完了,怎辦?
餘下資金,可以考慮投資大陸樓,轉眼間就一間變四間了。

大陸很多二、三線城市的物業,幾十萬都有交易!
部份更可以在大陸的銀行申請按揭,買兩、三間都仲得,如果成事,轉眼間就一間變四、五間了!
不過要留意,二、三線城市特性,如果揀對,隨時爆升幾倍,如果揀錯,隨時坐艇,必須要小心。


報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

精彩內容:
– 炒家21式  高買低賣常用技巧
– 獨創YOURS揀樓法則  認識不同的物業投資策略
– 出價3部曲  教你如何鎖定買入價
– 秤貨4部曲  尋找低水兩至三成的筍盤
– 零售期買樓技巧
– 創造現金流  40厘回報投資點做?
– 真實個案  分享如何買平超過100萬
– 打造物業黃金組合  冇首置名額都有投資機會
– 最少兩小時任問任答  手把手幫大家上車

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook Live
請讚好及追蹤Facebook專頁「第一桶金」收看﹗

********************************************************
關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

1%由2009年開始創辦投資課程,以實戰方式、手把手替同學上車,然後再透過財技將買得的物業一變二,二變四,然後再投資於工廈增值、大陸樓等其他物業範疇,為大家製造被動收入,達到財務自由。

想了解更多買樓知識及我們課堂內容,歡迎先報名Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班,只需$588,但大家買樓隨時可以慳上幾十萬,絕對值得﹗

口碑載道,學員正面評價無數 —>>>  daydaygain.com/?comment

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

 

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth
第一桶金網站 www.daydaygain.com