Skip to content

新盤爆飛…驚樓價冇得跌!月入 7 萬家庭急入飛

讀者:近年與家人儲了點錢,家庭月入7萬多,想買多一層樓收租,原本想等靜啲,但係新盤爆晒飛,個個都話冇得跌,所以我就…

本文於 26-8-2017 刊於經濟一週及網站

讀者來信

Anthony Sir你好,一直有睇你的專欄,我自己早幾年已經買了自住樓,近年與家人儲了點錢,家庭月入7萬多,想買多一層樓收租。原本想樓市靜一些才買,見最近荃灣新樓盤萬人空巷,是否代表樓價冇得跌呢?現在的樓價水平來說,是否適合呢?

回覆讀者來信

年頭打到年尾,荃灣西新盤大戰果然精彩。
可能因為伙數多的關係,三個新樓盤包括柏傲灣、海之戀、全城匯的首批單位,都以低價開售,萬人空巷,收到爆晒飛。賣出一定數量的單位,鎖定利潤之後,開始大幅加價,全城匯未知是否跟隨。
 
爆飛…是因為價錢平!
很多朋友問抵唔抵買,事實上發展商開盤,最平呎價1.3萬以下,均價亦是1.4萬多元而已,邊有得話唔抵?最近筆者有去睇過海之戀二期愛炫美,入場呎價已經要1.7、1.8萬元,靚海景單位索價2萬多元。相比區內二手,例如樓齡十年的萬景峰呎價約1.6萬元,位置較偏的環宇海灣呎價約1.5萬,全城匯比它們更便宜,吸引買家入飛是正常的。然而只限首批,筆者答朋友時都會說:「首批價錢的確幾抵,不過之後加價之後就要諗過。」於是很多朋友都抱着抽獎的心態,一試無妨,就入飛了,不等如他們會追價!

爆飛…代表樓市會大升嗎?代表買家會追價嗎?
身邊不少等入市的朋友,見到萬人空巷的場面都覺得好灰、好灰!代理朋友亦借東風大張鑼鼓,高呼香港人購買力強勁,樓價冇得跌云云。其實又唔需要咁絕望,看看同期的愛炫美,銷情並不理想,老總亦強調求價不求量,筆者之前睇樓的時候亦見人跡寥寥,看來現在的買家並不會盲目高追,平咪買囉,唔平就等吓先!買家越來越識計數了,他們心裡面已有高低位,1.4、1.5萬就飛身撲入去,加到1.7萬、1.8萬就唔追。這就是心理關口吧!大家可以留意住劇情發展,如果發展商大幅加價,買家唔追,跟愛炫美一樣的話,即是荃灣西新樓盤的高低位,已經浮現。
 
另一個現象是…代理說有近四成買家是年青人
最平的兩房單位都要近600萬,三房單位逾1000萬,30歲以下的年青人?即使用盡發展商提供的80%一按,首期都不簡單,如何有這股財力呢?明顯…又是家長以子女名義買樓。今天樓價被推高,最重要的原因是供應不足,供應少、有錢人多,最有錢的一群人,錢不是問題,自然花得起。如果政策不變,大家就要繼續努力搵人頭,搵得幾多呢?政府公佈未來幾年還有近10萬伙新樓供應,誰來接貨呢?…靠未買樓的生力軍嗎?他們可買不起!靠已有樓的有錢父母嗎?子女名額用完了!…係咪真係有無限購買力呢?
 
既然你已經有自住樓,樓價到了這個水平,未必適合再買。
收租回報只有兩、三厘,雖然看不到大跌,但也看不到大升空間,倒不如研究吓其他投資門路,股票、基金、債券也好,大陸樓、工商廈也好,待住宅價錢正常一點才出手吧!
其實呢個世界仲有好多選擇!


報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

精彩內容:
– 炒家21式  高買低賣常用技巧
– 獨創YOURS揀樓法則  認識不同的物業投資策略
– 出價3部曲  教你如何鎖定買入價
– 秤貨4部曲  尋找低水兩至三成的筍盤
– 零售期買樓技巧
– 創造現金流  40厘回報投資點做?
– 真實個案  分享如何買平超過100萬
– 打造物業黃金組合  冇首置名額都有投資機會
– 最少兩小時任問任答  手把手幫大家上車

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook Live
請讚好及追蹤Facebook專頁「第一桶金」收看﹗

********************************************************
關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

1%由2009年開始創辦投資課程,以實戰方式、手把手替同學上車,然後再透過財技將買得的物業一變二,二變四,然後再投資於工廈增值、大陸樓等其他物業範疇,為大家製造被動收入,達到財務自由。

想了解更多買樓知識及我們課堂內容,歡迎先報名Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班,只需$588,但大家買樓隨時可以慳上幾十萬,絕對值得﹗

口碑載道,學員正面評價無數 —>>>  daydaygain.com/?comment

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

 

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth
第一桶金網站 www.daydaygain.com