Skip to content

【個案拆局】樓市似見頂,股市又爆旺,套樓炒股制唔制得過?

如果得一層自住樓,咪賣樓炒股啦!要本錢可以加按,但係如果有幾層樓,真係可以趁高位賣些少…

本文於 2017 年 7 月 29 日刊於經濟一週網站專欄
題目為:只有一層自住樓-咪學人賣樓炒股(按此閱讀

讀者來信

Anthony Sir你好,最近同事都在講股票,好像很有動力,個個都賺到錢。相反樓市似乎頂頂哋,樓價指數冇再大幅上升,新盤銷情又慢咗,連二手市場都開始有減價潮,我早幾年買的單位都升咗好多,係咪應該賣咗佢套現,將資金投放於股票呢?

回覆讀者來信

如果你只有一層自住樓絕對不可以賣樓買股!
雖然現在樓價很高,可以賣到好價,問題是…賣咗層樓你住邊呢?租樓住?然後拿着賣樓的資金去投資股票?係咪賺梗先?股票上落快,風險也較高,可以在很短時間內就輸一、兩成,如果買二、三線股上落就更大,不久前就試過細價股災,有股票一日之內大跌九成,這可是買自住樓的老本!老本都輸埋,點算?咁辛苦先上車,咁就輸咗!又要重新再儲首期?代價太高了吧!
 
筆者建議,如果你對投資股票很有信心,可以到銀行做轉按(或加按),例如你的單位當年以200萬買回來,借了8成按揭,欠銀行160萬,現在物業估值400萬,假設轉按做6成按揭,可以借240萬,未計這幾年供的本金,賬面已經可以套現80萬,若用這筆資金去投資股票,贏了當然開香檳慶祝,輸了也只是每個月供多兩、三千元,只要不構成壓力就可,最重要是…自住樓還在!
 
如果你有一層自住樓、一層收租樓要考慮的比較多!
若賣走收租樓,將來想再買返,就要付15%印花稅,你要考慮將來再買的時候是否有首置名額,例如先生有樓,太太未有樓,將來想再買,以太太的名義買就可以了。如果沒有首置名額,就要細心考慮一下,是否做轉按(加按)會更好呢?
 
如果除了自住樓,你還有幾層樓收租賣一些吧!
至於那些該賣,那些不該賣,之前筆者在其他文章都提過,要從兩個不同層面考慮…物業、自身,物業方面,例如單位是否已經步入老年?是否已經炒過籠?是否質素差旺市先賣到?…自身方面,例如是否可以騰出首置名額?是否已升值很多可以套大筆錢?在辣招多多、前景不明,但是賣價又高的時候,不妨學湯博士話齋,逢三退一,將部份質素較差的物業沽出,鎖定利潤。
 
如果你對投資股票有信心,可以將小部份資金投放於股票,但作為成熟投資者,你懂的,應該平衡風險,大部份資金應該放在較穩陣的投資工具,除了藍籌股,還可以考慮Reits、保本基金等。
 
很多人會問…唔怕賣咗買唔返咩?買多層樓收租要俾15%稅喎!
對於持有幾個物業的投資者來說,應該有能力去開拓視野,嘗試不同的投資工具,以筆者為例,完合唔擔心賣咗買唔返,因為投資物業唔一定要買住宅的,今年賣樓之後,筆者就將資金投放到工廈、大陸樓,回報比此時此刻去高追住宅高很多呢!


報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

精彩內容:
– 炒家21式  高買低賣常用技巧
– 獨創YOURS揀樓法則  認識不同的物業投資策略
– 出價3部曲  教你如何鎖定買入價
– 秤貨4部曲  尋找低水兩至三成的筍盤
– 零售期買樓技巧
– 創造現金流  40厘回報投資點做?
– 真實個案  分享如何買平超過100萬
– 打造物業黃金組合  冇首置名額都有投資機會
– 最少兩小時任問任答  手把手幫大家上車

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook Live
請讚好及追蹤Facebook專頁「第一桶金」收看﹗

********************************************************
關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

1%由2009年開始創辦投資課程,以實戰方式、手把手替同學上車,然後再透過財技將買得的物業一變二,二變四,然後再投資於工廈增值、大陸樓等其他物業範疇,為大家製造被動收入,達到財務自由。

想了解更多買樓知識及我們課堂內容,歡迎先報名Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班,只需$588,但大家買樓隨時可以慳上幾十萬,絕對值得﹗

口碑載道,學員正面評價無數 —>>>  daydaygain.com/?comment

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

 

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth
第一桶金網站 www.daydaygain.com