Skip to content

10種人 永遠無法把握撈底機會 你是否其中之一?

很多人未買樓的人,往往都有一個毛病,就是想樓價跌才買樓,但當樓價真的下跌,他們又不入市。要到樓市回升一段時間之後,才概嘆:「早知當時我就買樓啦﹗」筆者發現這些永遠不能撈底的人,其實有十個特質,如果你也沒有樓,你是否其中一個?

樓價不會一條直線向上走,每年都會有高低,會有相對較好的入市機會,每隔兩、三年就會有一次較深的調整,就好似今次的跌市,最重要是可以吸收經驗,下次就能更果斷行動了。

不過絕大部份散戶都做唔到!通常都是一次又一次錯失機會,然後一次又一次後悔。

為甚麼散戶總錯過機會呢?

以下有一些常見的心態與行為,如果你都埋怨過自己為甚麼總是錯過機會,那就看看吧!如果有,就立刻糾正過來。

一)後知後覺

成日都話想等樓市跌就去買,但平時又冇留意市場資訊,唔知道樓價已經顯著下跌,機會來臨仍懵然不知。

二)心大心細

平時都有留意新聞,亦都知道樓市下跌,但由於市場氣氛太負面,驚買入之後樓價繼續跌,心大心細唔敢買。

三)未準備好資金

知道樓市下跌,亦知道自己要買,但未準備好資金做首期,高位的時候沒有做定轉按加按,想轉按的時候估價已經跌咗。

四)未準備好借貸力

已經準備好首期,但未準備好入息證明,例如之前的報稅年度沒有報稅,未夠入息的又未搵擔保人,驚上唔到會。

五)未拆名

有首期又有借貸力,點知冇名!例如之前兩夫婦聯名買樓,應該要先拆名才有名額,之前冇做定拆名手續,買唔到。

六)懶

藉口工作忙,應酬忙,沒有出去睇樓。又或者有出去睇,但妄想會有排跌,歎慢板,睇得唔夠多。

七)選擇困難症

有睇過樓,這裡又好,那裡又正,東九龍又話CBD,西九龍又話有發展,港島又話穩陣,花多眼亂唔知點揀。

八)太貪心

成日掛住當年SARS、海嘯,想等佢跌一半先買,點知跌兩、三成買家已經衝晒出來掃貨,自己買唔到。

九)冇代理幫你

平時冇睇樓,冇練習同代理溝通,臨急抱佛腳,點知筍盤原來唔係咁多,代理俾晒相熟買家冇俾你。

十)冇朋友撐你

自己知識唔夠,信心唔夠,如果身邊有一班戰友,互相鼓勵應可果斷行動,但身邊個個都唔撐,又話跌又話蝕死你,嚇親。

你有冇中?!

其實總括一句,想買筍盤都要時間部署,就算你有錢,都要時間去認識市場,去學習買樓知識,去建立代理網絡,去準備按揭文件。記著,筍盤是要自己爭取,不會由天跌下來的。我們的課程將會教授必需要知的買樓知識及技巧,實戰班更會有全面的學員支援。

如果你或你身邊的親人朋友都有上述的特質,就要盡快裝備好自己。否則機會在你面前出現,你也不懂得去捕捉﹗

最全面及實戰的物業投資課程

報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook  和 YouTube Live
請讚好及訂閱 「第一桶金」
Facebook專頁 及 YouTube 頻道 

關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth