Skip to content

買海外樓 抱住呢個心態好易中伏!

香港樓貴到離地,好多人選擇買海外樓,日本、泰國、馬來西亞,現在甚至有人買越南。因為同樣百幾二百萬,但人地的單位更大更靚,去到展銷廳人人都雙眼發光。但係買海外樓抱住呢個標準去買,好易中伏﹗

同香港比,咩樓都平架啦,用呢個標準去買海外樓,好易中伏!
好多朋友都有自住樓,想買多幾間收租,辣招勒住買唔到,於是就諗海樓,好多睇完展銷會,都會雙眼發光,真人真事…

朋友: 有冇興趣去睇吓越南樓?
筆者: 一般啦~~
朋友: 好平喎!
筆者: 點平法?
朋友: 呎價港紙2,500至6,000咋!
筆者: 點解你會覺得平?
朋友: 好靚地段,200幾萬港紙就買到800呎喎!
筆者: 好明顯你係同香港比~~
朋友: 唔應該咁睇咩?
筆者: 同香港比,乜都平架啦!應該同番海外樓比嘛…
朋友: 例如呢?
筆者: 响大陸,呎價2、3000已經可以買到二線大城市!
朋友: 係咩?
筆者: 呎價6000,除咗四大一線城市,幾乎全國任揀!
朋友: 咁又好似大陸發展勁啲喎…
 
幾年前開始筆者與投資兵團已經到過不同國家考察…
比較過不同地方,各有優劣,最後還是選擇大陸。

講價錢…

很多朋友說:「XX而家價錢好平喎!」
正如前文所說,同香港比,全世界都平架啦!
如果不同國家之間比較,就會另有發現。

很多國家,例如現時比較熱門的東南亞國家,樓價不算便宜,例如朋友講的越南樓呎價HK$2500~6000,又例如筆者在泰國優質地段睇過幾個樓盤,呎價約HK$5000~7000,跟香港樓比或者你會覺得平,但跟一班前輩炒家走遍大陸廿多個城市之後,就發現原來這個價錢不算便宜,例如呎價HK$3000左右,很多二線大城市都買得到,近近哋佛山、東莞市中心都係HK$2000幾,夠膽行遠啲,例如長沙、武漢都係咁上下。甚至有些很有潛力的城市,HK$2000以下都有。去到HK$6000幾,選擇更多,基本上除了北京、上海、廣州、深圳4個一線大城市,全國任揀,例如上海週邊的二線大城市,蘇州、杭州、南京等,遠遠唔使呢啲價,HK$4000左右都有好多選擇。

講發展…

很多朋友說:「嚟緊一帶一路嘛,XX發展潛力好勁!」

之前有文章分享過,去到東南亞國家樓盤的展銷會,你會發現幾乎個個都會話自己係一帶一路的中心,都唔知邊個先真,但諗深層,一帶一路係邊個國家發起?投資源頭似乎穩陣啲喎!
筆者都相信,東南亞國家會隨着大陸工廠外遷,一帶一路的實現等而不斷發展,問題是現時的價錢,例如呎價HK$3000~7000,是否已經反映了利好因素呢?投資就是想賺錢,如果想再升一倍,呎價去到HK$6000~14000,機會有多大?要多少時間?會唔會HK$2000左右的大陸二線城市水位高啲呢?

講市場…

很多朋友說:「大陸法制好唔完善喎!」
通常我都會問:「點解你覺得XX會好完善呢?」
朋友通常都無言以對!

香港是一個非常成熟的市場,有得玩梗係玩香港先,冇得玩要跑出去搵機會,其實發展中國家,包括大陸及東南亞國家,都冇香港咁完善,邊個好啲,邊個差啲,各有各的見解。朋友說大陸唔完善,只是因為我們聽過很多負面新聞,知道有那些不完善。至於其他國家可能都會有唔完善的地方,例如甚麼爛尾、搵笨等等,只是我們在香港比較少聽到這些新聞,當冇事而已!實情英國都有爛尾啦,我們沒留意而已。到外地買樓,一定要處處小心,還要控制注碼,其實大陸近年都完善咗好多啦,尤其一手監管更嚴。

講印象…

很多朋友都說:「大陸冇自由,又多食物有毒
通常我都會問:「你自己住咩?」
朋友通常都無言以對!

筆者明白的,負面新聞我都睇到好多,至於自由行、大陸旅客帶來的負面印象,因為筆者住在九龍站,每天都見到。問題是…買樓是投資賺錢,最多都係租俾當地人,關我咩事呢?
 

講政策…

很多朋友都說:「大陸好多政策調控樓市
通常我都會問:「點解你覺得XX唔會有政策調控樓市呢?」
朋友通常都無言以對!

辣招不是香港專利,也不是大陸專利,作為一個負責任的政府,只要發現樓市出現泡沫,就應該調控,例如你買入的東南亞國家,假設炒風熾熱樓價急升,難道會袖手旁觀嗎?政策風險肯定會有,靠炒風來賺錢並不健康,最重要還是自己做好基本分析,例如每個城市的經濟實力、發展、市民購買力等等,作出理智決定。
 
海外樓各有優劣,讀者宜自己細心分析選擇。
筆者亦經過長時間的考察、分析,唔代表你要跟。
最少見到很多二線城市的經濟實力很強,發展好快,市民收入升得快,購買力更加是嚇死你,最少自己熟悉,合約、語言都是中文,最少有前輩帶住搵食,前輩真係炒咗幾十年,賺咗好多錢。
很多時別人講的都不能盡身,一定要自己親上去感受一下,返大陸實地視察機會,總容易過去其他東南亞國家。有機會可以一齊參北上睇吓了解吓。

想了解更多買樓知識,可以報名Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes


Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

精彩內容:
– 炒家21式  高買低賣常用技巧
– 獨創YOURS揀樓法則  認識不同的物業投資策略
– 出價3部曲  教你如何鎖定買入價
– 秤貨4部曲  尋找低水兩至三成的筍盤
– 零售期買樓技巧
– 創造現金流  40厘回報投資點做?
– 真實個案  分享如何買平超過100萬
– 打造物業黃金組合  冇首置名額都有投資機會
– 最少兩小時任問任答  手把手幫大家上車

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes



Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook Live
請讚好及追蹤Facebook專頁「第一桶金」收看﹗

關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

​1%由2009年開始創辦投資課程,以實戰方式、手把手替同學上車,然後再透過財技將買得的物業一變二,二變四,然後再投資於工廈增值、大陸樓等其他物業範疇,為大家製造被動收入,達到財務自由。

想了解更多買樓知識及我們課堂內容,歡迎先報名Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班,只需$588,但大家買樓隨時可以慳上幾十萬,絕對值得﹗

相格 All 01

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth