Skip to content

買村屋又住又賺 係咪真係咁過癮?

很多工作好幾年的年青朋友,嚮往外國式的生活,香港有不少村屋,三層高,住地下更有機會有花園,親親大自然,地方大價錢又較市區樓貴,因此儲到第一筆首期,都心思思想買村屋,諗住又住又賺。

但如果是第一次買樓的新手朋友,其實我不太建議買村屋,除非你本身很熟悉!

從投資(買入)角度分析

買村屋的難度比一般私樓高,一般私樓有一定的標準,尤其是屋苑,大部份都是出自大發展商,即使質素有高低,但最少都是眾人目光焦點,難聽點說,差極有限。單幢樓質素比較參差,但最少都是發展商起的,全幢樓戶戶差唔多,就算自己唔識睇,睇吓樓上樓下有冇問題,有冇投訴,大致都掌握到,比較容易睇。

相反村屋很多時是私人興建的,每幢都唔同,你係咪真係識睇?再加上各處鄉村各處例,例如之前就試過有村屋出現路權糾紛,買咗樓冇公家路行入去,又試過有丁權、地權爭拗,還有僭建、污水系統等,你係咪識處理?難睇好多,風險較高。

從投資(賣出)角度分析

由於每幢村屋都唔同,相對難有標準去分析,加上位置通常比較偏遠,所以交投會比較疏落。因此銀行未必可以估得足借得足,將來賣樓的時候亦會較難出貨,如果唔熟,不是理想投資。

從自住角度分析

很多年青朋友都喜歡村屋,住大啲、住平啲,很多時候仲會有泊車位,可以過過駕駛癮。賬面成本確實比較平,例如標準村屋是每層700呎,一般$15000可以租到,差不多質素的單位,九龍區大約要$18000,表面上平一截,實際上係咪爭咁遠?

之前有朋友搬到新界北村屋,在火車站還要再轉小巴,每天到尖沙咀上班,來回車費要50至60元,小巴比較早收,玩夜咗或者OT夜咗要搭的士,每程300元!平均每月交通費近3000元,如果搬到尖沙咀附近的舊樓,例如佐敦、油麻地,每程車只需幾元,早啲出門口行路返工都仲得,計落成本其實差唔多。

朋友喜歡駕駛,最初見村屋包車位好開心,可以開車到處去,市區租個車位隨時要3000~4000元,但後來又發現原來唔係爭咁遠!因為開車出市區的油錢、路費等,來回一次超過100元,在公司附近搵位泊仲貴,日泊要150元。於是變了Sunday Driver!

實際支出其實慳不了多少,時間…才是損失最大的!

早起返工已經夠攰,每天上班來回交通要兩小時,返工放工繁忙時間人又多,搭港鐵往往冇位座要硬企,成身散晒。就算可以開車都唔好受,因為早起冇精神,仲要塞成個鐘車,也是受罪。

買市區樓  進可攻退可守

筆者剛剛相反,情願貴少少都住公司附近,近到可以走路上班,分享自己的想法,如果可以將每天兩小時交通省下來,將精神體力省下來,傾吓秘撈搵吓錢,再唔係瞓多覺,唔係仲好咩?

年青人喜歡自由、大自然生活無可厚非,去人哋屋企玩總是開心過癮的,但要自己每天來回則不容易,所以我建議,如果你真係想試試,可以租住先,試一年半載睇睇慣唔慣。買樓則可以買一些位置靚的、熱門的投資,進可攻退可守。

最全面及實戰的物業投資課程

報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes


Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes


Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook Live
請讚好及追蹤Facebook專頁「第一桶金」收看﹗

 

關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

口碑載道,學員正面評價無數
https://www.onepercent.com.hk/testimonial/

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth