Skip to content

睇樓從何入手? 新手上車睇樓貼士

好多新手睇樓,都係盲目地睇,沒有目標,不懂得如何比較,就算看了100間樓,也好像沒有得著。其實睇樓都有方法,要有系統,不是隨便walk-in入地產舖便可以。

讀者來信

Anthony Sir你好!最近屋企人打算支持我去買樓,一來自己可以嘗試過獨立生活,二來也可以當作投資,然而家人買樓的經驗不多,我就更加是新手,應該從何開始呢?

回覆讀者來信

新手上車,不知從何入手,是正常的!
首先你要問問自己:買樓的目的是甚麼?
純粹有個地方自住?還是想又住又賺?財務自由?
如果純粹為了有個地方自己住,不難!正如身邊不少姨媽姑姐,網上不少留言都這樣說…有能力就可以買…鍾意就可以買…
然而如果你是為了又住又賺,長遠來說,資產倍增,財務自由,那麼就要認真對待買樓這件事,認真學習與實踐…

睇樓必需要有系統 要有方法

首先,可以由睇樓開始…
或者會有前輩同你講…睇多啲樓…睇100層樓…
睇樓固然重要,但盲目地睇樓並不足夠,要有方法,有系統!
舉例說,有位網友就這樣問…我同屋企人住响深井浪翠園,住咗好多年囉,好鍾意呢度嘅環境,最近儲咗啲錢,想買多一層樓投資,睇咗好幾個屋苑,幾十個單位,包括帝濤苑、帝華軒、豪景花園等,亦睇過嗰邊嘅新盤,珺瓏灣、帝御金灣、OMA OMA、上源等等,1000萬內,邊個比較有投資價值呢?
 
留意到嗎?網友睇的單位,全部都是深井到掃管笏一帶,如果是換樓自住還可以理解,如果要買樓投資,點解唔出去睇多啲呢?講真深井至掃管笏一帶,稍為有經驗見證過金融風暴的朋友都應該知道,由於交通及生活配套上的缺陷,一直以來都跑輸大市,可見將來也看不見有很大改善,尤其是網友現居的浪翠園更是經典案例,是金融風暴重災區,亦是最遲重返家鄉的屋苑之一,如果要買多間投資,點解會買番呢區?點解唔諗吓分散投資?

切忌只看一個地區

網友已經睇了幾個屋苑,幾十個單位,為何仍有這個偏差?
明顯地,睇樓的方法不對!
其實很多人都有同樣的情況,自己住邊區,就睇邊區,買樓亦自然一定會買番嗰區,彷彿全世界只有一個地區,就好似網友咁,好似成個世界只有深井,如果純粹自住,要住近屋企人,尚算可以理解,然而如果要投資,點解唔去睇多啲其他地區呢?要搵一個更值得投資的地區,易如反掌!
 
睇樓固然重要,但要用對方法才有效…
首先,必須要多睇不同地區,不同的地區,有不同的生態,有不同的客源、優點、缺點,也有不同升值空間,例如有些地方多上班族,有些多學生客,有些多家庭客,有些過去幾年升得好勁,但已經升完,有些未來會有爆升潛力,有些價錢偏高,有些價錢偏低,如果唔睇多幾個地區,又點會識得比較呢?所以筆者在我的課堂中,會給新手學員一個睇樓搵筍盤的系統,讓年青朋友可以跟着系統去睇樓,去發掘機會,讓他們可以在短短幾個月之內,掌握別人睇幾年樓的經驗。當然除了睇樓之外,還有很多事情需要準備,有機會再分享。

想了解更多買樓知識,可以報名Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

報名連結:https://www.onepercent.com.hk


Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk


Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook Live
請讚好及追蹤Facebook專頁「第一桶金」收看﹗

關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

相格 All 01

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain