Skip to content

沒有父幹又如何?

不少上不到車的人,都會歸因於沒有父幹,其實沒父幹不一定是壞事,反而成為一種鍛練,成功關鍵在於思維,要大富大貴,億億聲身家,創立大企業,當然要講天時地利人和;但小富小貴,例如有幾層樓、過千萬資產楂手,其實靠自己就可以,根本就不需要父幹母幹!

讀者來信

Anthony Sir 你好!最近看見新樓盤人頭湧湧,很多父母都買樓俾自己仔女,我同事細我幾年,啱啱畢業冇耐,冇耐之前已經上咗車,就係父母買俾佢,我呢?首期都未有,怎辦呢?

回覆讀者來信

完全理解!很多年青人都這樣說…
點解我冇有錢老豆?點解我冇屋企人買樓俾我?…
輕則自我放棄,鬥亂洗錢!重則埋怨父母冇用,影響家庭關係。

有父幹,其實不一定是好事!

試想想,有父幹,代表甚麼?代表父母有點錢,可以支持子女的生活,甚至可以買樓俾佢哋,做子女的,可以唔使捱得咁辛苦,儲錢唔使儲得咁辛苦,可以食好啲、著好啲、玩好啲,萬一唔覺得洗大咗,返屋企撒吓嬌,父母就幫他找卡數,唔使為生活煩惱之餘,又可以在朋友同事之間炫耀一吓…僅此而已。
 
如果教得好,當然有機會成為精英;
如果教得唔好,其實只是一個二世祖…
是的,有樓有車,又如何?沒有經過努力爭取,會珍惜嗎?
見過不少,有父幹母幹,甚至有樓有車,但卻是廢青…
工作懶懶閒,淨係識得玩,有時傾開偈,佢哋並唔係大家想像中咁開心,冇夢想,冇目標,唔知自己可以點。更甚者亂咁投資,貪過癮做老闆搞生意,又唔知自己冇能力,做得唔好蝕錢又有,俾人呃又有,結果老豆淨落的財富,輸埋!

冇父幹,反而更有鬥心!

筆者自己如是,身邊很多很多學員如是,都沒有父幹母幹,出身基層,靠自己闖出一片天,關鍵在於…思維!
就是因為兒時家裡窮,所以更努力!筆者由畢業第一份工開始,就已經習慣秘撈,別人放工吃喝玩樂,我就撈多份。
朋友問:咁辛苦為乜?…其實好開心架!又可以賺錢,又可以學嘢,又可以識人,只要是自己有興趣的工作,辛苦都開心架!
一萬幾千,對有父幹母幹的年青人來說甚麼都不是,但對於靠自己努力的年青人來說,就是血汗,更珍惜,更開心!
 
冇父幹,反而更有決心學習投資理財!
就是因為兒時家裡窮,所以更想擁有!
大富由天,小富由己!要大富大貴,億億聲身家,創立大企業,當然要講天時地利人和;但小富小貴,例如有幾層樓、過千萬資產楂手,其實靠自己就可以,根本就不需要父幹母幹!
香港…雖然近年有很大轉變,但仍然是機會之都,只要好好培養自己的財商、行動力,用對方法,要成就小富,完全冇難度!
看看身邊無數學員,基本上努力十年八載就已經做得到!
輸在起跑線不要緊,因為你可以贏在終點線!

想了解更多買樓知識,可以報名Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes


Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes


Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook Live
請讚好及追蹤Facebook專頁「第一桶金」收看﹗

********************************************************

關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!