Skip to content

儲多啲首期先買樓  超錯﹗

很多人有一個錯覺,為了想減輕供樓負擔,每月供少啲,所以覺得要儲多啲首期先可以買樓。又有一些朋友認為,問銀行借高成數按揭要畀利息,唔想畀銀行賺咁多,所以寧願儲多啲先上車。其實呢兩個思維很錯,會令大家錯過很多買樓時機。

儲夠首期需時很久

首先,你打算儲幾多首期呢?

假設你今天睇中的單位今天賣 $500 萬,是一個樓齡約 30 年,面積 300呎的上車盤,做 9 成按揭,首期是 $50 萬,借銀行 $450 萬。所謂儲多啲首期,即是儲多幾多?

正常情況下應該是以 4 成首期做目標吧,唔使俾按揭保險費,即是要 $200 萬,換句話說你要儲多 $150 萬,要儲幾耐?

每月儲 $1.5 萬?借 9 成都供款也差不多,點解唔而家買呢?

每月儲 $1 萬?儲 150 個月? 12 年有多喎!一個生肖圈喎!



當儲到之後,到時樓價又貴咗!

全球印銀紙,唔好講樓價升值,淨係講銀紙貶值,最少都貴 3、4 成啦,就當 $700 萬,當你辛辛苦苦儲到 $200 萬?唔好意思,又唔夠啦, 4 成首期要 $280 萬,又要多 $80 萬!又要儲多幾年,咁儲法,百年歸老都必買到!就算儲到,以 $700 萬計,借 6 成即是 $420 萬,供款爭得幾遠呢?儲咁多年錢,又要俾多 200 萬買層樓,為乜呢?

槓桿低  回報又少咗!

例如你睇中的單位, 3 年後由 $500 萬升到 $600 萬,今日你用 1 成首期即 $50 萬買入,賬面回報就是 100/50 = 200%!如果你用 4 成首期買,即是首期要 $200 萬,賬面回報就只有 100/200 = 50%,回報足足低了 4 倍!

疫情過後,世界各國不斷印銀紙,利率偏低,如果用 H 按,很多時候利息都低於 2% ,成本咁平,有得借,點解唔借?只要找到一個年回報高於 2% 的投資就有賺,以我們團隊的起樓項目,每年回報 20% 以上,賺息差都賺到笑!

最後,你會輸了時間!

由於現在 SSD ,持貨 3 年出售才免罰重稅,之前都跟大家分享過,年青人應該以 3~4 年走一轉為目標,壯大資產,基本上 10 年內應該可以走第 3 轉,賺到逾千萬資產了。

你呢?用這黃金 10 年來儲首期!!

失去千萬資產!失去早日財務自由的機會!為了甚麼?

就是為了將來每個月供少幾千元!!

想供少啲,跟我們捕捉跌市機會,凶狠鋤價,買平啲咪得囉!

最全面及實戰的物業投資課程

報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes


Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes


Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook Live
請讚好及追蹤Facebook專頁「第一桶金」收看﹗

 

關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

口碑載道,學員正面評價無數
https://www.onepercent.com.hk/testimonial/

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth