Skip to content

價值投資失效 股市如是 樓市如是

很多人都將買股票及買樓互相作比較,覺得買股票流動性高,雖然股價波動大,但只要採用價值投資法,買入優質股長線持有,就算股價下跌都不怕,因為他們深信遲早會回升。然而,近年有很多優質股相繼落難,就像以往被捧為「股王」的滙豐及騰訊,都令不少人損手。有些人輸股票輸到心淡,結果轉買樓。

我已經不再相信長線價值投資法了!
股市如是,樓市如是!

港股龍頭都要輸錢

過去十多年我已甚少買股票,不過有時朋友聚會聊天都會講起,不少股票當年是公認的優質股,時而世易,風光不再,就以持貨十年為例,如果你持有滙豐、中人壽,Sorry,輸錢!龍頭地產股,如長和、新地,唔好意思,都冇錢賺,如果入貨價唔靚甚至要輸少少。公用股好少少,例如中電、煤氣都有賺,但唔多。

有些朋友買科技股,有啲賺得幾勁,例如騰訊、比亞迪等,升了十倍、廿倍,甚至更多。問朋友為甚麼那麼有決心持貨十多年,買騰訊的朋友說,自己都估唔到科技會發展到這個境界,當年鬼估到街市買菜都要微信支付咩,純粹覺得科技是主流而已。

買比亞迪的朋友說,當年鬼估到電動車會取代燃油車咩,見Tesla年年蝕錢其實都驚,之前十年股價一直上上落落,一來又未輸錢,二來又信畢菲特,三來又唔係好得閒睇股票懶得換來換去,幾乎都唔記得咗,咪一直楂到而家囉,好彩咋!有趣!

港樓長升長有年代過去

所以嘛,長線價值投資,能賺錢的資產其實不多。
過去十年有科技龍頭護航,其他的很多都冇錢賺,甚至輸錢!
近日股市大跌,連這些科技龍頭都紛紛失守,堅持長揸不放的人,有些由賺變輸。

那麼,買樓呢?…長線價值投資亦不適用了!
香港樓嘛,長升長有的年代已經過去!

一)樓價實在太高

記得我第一間買的港島西單位,2005買入價是106萬,一個港島區的小屋苑380多呎而已,十多年後到我賣出的時候已經升到接近600萬,升了好幾倍,朋友問我為甚麼賣,難道再持貨十年,可以再升幾倍嗎?再升多幾倍豈不是要幾千萬?

二)政策影響太大

過去十多年,不同Section的樓價跟着政策走,當年推出SSD鎖死供應,高成數按揭控制在400/600萬,細價樓遠遠跑贏大市!近年推出15%從價印花稅、林鄭Plan,令到中價樓跑出,當年備受市場追捧的細價樓、市區舊樓,由天堂掉落凡間。

加上每人限購一伙,長線持有其實回報不高。
所以,香港樓的投資策略,應該是要不斷換貨!
然後,跳出Comfort Zone,繼續倍增資產,所以近年我們除了買住宅,亦會投資工商,會收購重建,會買大陸樓,如果不跳出框框,長線持有一層樓,賺得幾多?跟長線價值投資說再見吧!

最全面及實戰的物業投資課程

報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook  和 YouTube Live
請讚好及訂閱 「第一桶金」
Facebook專頁 及 YouTube 頻道 

關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth