Skip to content

倍升的 3 大條件

朋友問:五六年前 250 萬買咗層深圳樓,有人出票,唔知賣唔賣好。筆者:有 6、700 萬咪諗吓囉。朋友:1250 萬!@@@@

本文於 2017 年 3 月 6 日刊於經濟一週網站(按此閱讀) 

戰友: 「唉~~好煩!」
筆者: 「咩事?」
戰友: 「四、五年前,朋友買深圳灣一個樓盤,叫埋我買…」
筆者: 「升咗唔少喎,嗰陣買幾錢?」
戰友: 「嗰陣250萬,仲可以借7成,即係75萬首期…」
筆者: 「咁你做乜咁冇心機呢?」
戰友: 「朋友話最近收到票,問我意見,賣唔賣好?」
筆者: 「照計都翻到一、兩倍,有6、700萬咪放咗先囉。」
戰友: 「我都係咁講~~」
筆者: 「咁有咩問題?」
戰友: 「唔係6、700萬,係1,250萬!」
筆者: 「What?!1,250萬?!升咗1,000萬?!」
戰友: 「係呀!如果有跟…75萬首期變咗1,000萬呀!」
筆者: 「唔怪得你咁愁啦!俾我肯定覺都瞓唔着!」

好多朋友話:「好羡慕你哋早十幾年買樓,而家樓價升咗幾倍,個個都賺過千萬!而家係咪冇機會呢?」
當然唔係啦!…香港確實難,樓價已經好貴,但係大陸仲有好多機會!但係如果呢幾年仲唔把握機會,就冇架啦!

最近兩、三年,筆者與戰友開始買大陸樓。
政府密密出招加辣,難道企定定捱打?必須拉闊戰線!除了工商舖市場,海外物業亦是重點,去過不同地方考察,歐美、東南亞等,發現沒有一個地方可以比得上大陸,那種購買力,簡直恐佈!
以上的故事,好多好多,是的,起步遲了點,但總好過唔起步!
 
大陸勝在夠大,數以百計的大城市,機會源源不絕。
很多朋友都羡慕我們早年買樓投資的,回報可以倍翻又倍翻,說現在已經沒有機會。事實上…香港樓價創新高,比較困難,但是大陸仍然有很多機會,問題是…我們是否願意踏出一步。深圳及幾個一線城市,上海、廣州、北京,都已經很貴了,那裡能倍翻呢?
 
倍翻…的確有些條件要配合

基數低

很多地方都很有潛力,問題是現價已經很高了,還可以賺多少?
正如有很多朋友問,啟德有冇前景?當然有!2nd CBD…怎會沒有前景呢?問題是…現在區內的新樓盤,普通分層單位,已經賣到呎價2萬了,還有多少上升空間呢?4萬?特色單位8萬?
相反大陸很多發展中的城市,由於基數低,翻一、兩倍很容易,例如我們2015年底買的珠海,現價每平方米約2.2萬,即是呎價大約2千元,仍然很便宜,但已比我們2015年底買入價800多元翻了一倍多,雖說近年升了很多,但今天,大陸仍然有很多很有前景的城市,呎價還是千多元,千多元倍翻易?還是兩萬倍翻易呢?

有槓桿

能否借按揭亦是重要的,香港樓雖然貴,但香港人買可以借按揭,尤其是首置600萬以下可以借8成,升兩成,本金就倍翻了,仍然有得玩,不過受制於銀碼、首置名額、壓力測試,買一、兩間還可以,儲港樓的年代過去了。很多海外物業都有同樣問題,難借!大陸樓另一個吸引的地方,很多城市仍然可以借按揭,例如過去一年我們到無鍚買樓,首套住宅仍可以借7成,部份公寓可以借5成,對於投資回報來說,尤其是香港已爆額的投資者來說很重要。

動力強

除了財技上的操作,當然城市的發展潛力是重要的基本因素。
全世界的人都想去大陸做生意,對嗎?
大陸人很有錢,很喜歡買樓,對嗎?
這就是動力了,但那些城市受惠多?那些城市受惠少?有些城市本身很有發展動力,外來發展事業的人多,有些城市是後勤支援,外來生活渡假的人多,各有不同,點揀?的確是高深的學問!很多朋友都會自己去發掘一些數據作分析,筆者不反對,問題是數以百計的城市,睇得邊個?個個都話自己發展好,信得邊個?大陸的機會多,陷阱亦多,尤其是人為因素,有盲公竹很重要,找個有豐富投資經驗的前輩,比盲從數據效果更理想。

在大陸的二三線城市,基數仍然很低,其中一個條件足以令投資倍升!


報名連結:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班

Lesson 1:開闊眼界!原來買樓可以賺咁多 (Brian Sir 主講)
Lesson 2:新手上車.致富攻略!賺取你的第一桶金 (Anthony Sir 主講)
Lesson 3:高手投資.攻防戰!突破辣招倍增資產 (Anthony Sir 主講)
Lesson 4:財技!按揭槓桿,買樓原來可以唔使錢 (Anthony Sir 主講)
Lesson 5:高手專題 – 強大導師團 讓你成為專業投資者
Lesson 6:真劈價.買平超過100萬 (Brian Sir 主講)

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

精彩內容:
– 炒家21式  高買低賣常用技巧
– 獨創YOURS揀樓法則  認識不同的物業投資策略
– 出價3部曲  教你如何鎖定買入價
– 秤貨4部曲  尋找低水兩至三成的筍盤
– 零售期買樓技巧
– 創造現金流  40厘回報投資點做?
– 真實個案  分享如何買平超過100萬
– 打造物業黃金組合  冇首置名額都有投資機會
– 最少兩小時任問任答  手把手幫大家上車

了解課堂內容:https://www.onepercent.com.hk/yes

Anthony Sir/Brian Sir不定期Facebook Live
請讚好及追蹤Facebook專頁「第一桶金」收看﹗

********************************************************
關於【1% 投資培訓】
過去 10 年…協助無數年青人成功上車,協助無數小業主賺取千萬資產,財務自由!

1%由2009年開始創辦投資課程,以實戰方式、手把手替同學上車,然後再透過財技將買得的物業一變二,二變四,然後再投資於工廈增值、大陸樓等其他物業範疇,為大家製造被動收入,達到財務自由。

想了解更多買樓知識及我們課堂內容,歡迎先報名Anthony Sir 8小時物業投資精華體驗班,只需$588,但大家買樓隨時可以慳上幾十萬,絕對值得﹗

口碑載道,學員正面評價無數 —>>>  daydaygain.com/?comment

立即訂閱【第一桶金 Day Day Gain】Youtube 頻道
更多精彩短片,陸續登場!

https://www.youtube.com/c/DayDayGain

 

更多精彩文章!立即 Like and Share
第一桶金專頁 
www.facebook.com/anthony.wealth
第一桶金網站 www.daydaygain.com